Bijna... - Reisverslag uit Uitgeest, Nederland van Dorieke Adema - WaarBenJij.nu Bijna... - Reisverslag uit Uitgeest, Nederland van Dorieke Adema - WaarBenJij.nu

Bijna...

Door: Dorieke Adema

Blijf op de hoogte en volg Dorieke

17 Januari 2015 | Nederland, Uitgeest

Het is bijna zover en ik kan niet wachten! Over een aantal dagen vertrek ik voor 7 maanden om een groot avontuur te beleven. Eerst nog 5 weken naar Spanje om daar Spaans te leren. Wat natuurlijk goed van pas komt als je daarna verder reist naar Zuid- Amerika! Ik ga Bas opzoeken dus dat wordt gezellig en zo begint mijn reis gelukkig niet helemaal alleen! Via waar benjij.nu ga ik jullie zo goed mogelijk op de hoogte houden van mijn reis. Ik hoop dat ik er minstens één ( klein) verhaal per maand kan uploaden! Dus tot snel!

Liefs Dorieke

  • 17 Januari 2015 - 13:47

    Annemarie:

    Spannend Door, bijna is het zover! Ik ga je verhalen zeker lezen!

    Kus An

  • 17 Januari 2015 - 17:20

    Majolijn:

    Hee lieve Dorieke,
    Yes, zo te lezen ben je er helemaal klaar voor;-)! Top. tot morgen en wat fijn dat je ons op de hoogte gaat houden van je avontuur, thnx)_/|\_*

    liefs Marjolijn*

  • 17 Januari 2015 - 18:25

    Sandra Zee:

    Hola!
    Ja Door, je bent al bijna klaar voor de start!
    Maarrrrr eerst nog een swingend ' Ik vertrek afscheidsfeest morgen!
    Knuff mam.

  • 17 Januari 2015 - 21:31

    Elly:

    Ha lieve Dorieke,
    Het ziet er al heel "echt" uit, deze eerste reispagina.
    Je bent zelfs al in één land geweest ;-)
    Leuk, het mooie voor jou is dat op het plaatsen van één berichtje van jouw kant er vele van ons zullen volgen.
    Mooi medium.
    In "mijn tijd", zei "ouwe oma", ging alle correspondentie nog per "tante Post". Ook leuk, alle bezoekjes aan hoofdpostkantoren, maar dit is toch veel fijner zo.
    Morgen komen we je een dikke reisknuffel geven en "vliegen daarna met je mee".
    Liefs Elly




  • 18 Januari 2015 - 09:51

    Marja Wierda:

    Ha, die Dorieke, zelfs ik vind het spannend laat staan hoe jij het moet vinden. Het is een prachtige reis die je hebt uitgestippeld. Geniet van de 5 weken in Spanje met Bas en dan het grote avontuur.

  • 19 Januari 2015 - 10:34

    Cleo:

    Yeeh Door!! Super dat je dit gaat doen :) ben erg benieuwd naar al je avonturen. !!

    Very nice.

    Tot snellieeee XX

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Uitgeest

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

14 Maart 2015

Peru tot zover!

08 Februari 2015

Salamanca!

17 Januari 2015

Bijna...
Dorieke

Actief sinds 09 Jan. 2015
Verslag gelezen: 321
Totaal aantal bezoekers 3465

Voorgaande reizen:

09 Januari 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

24 Januari 2015 - 19 Augustus 2015

Zuid- Amerika!

Landen bezocht: